by Erhan Yılmaz Günü Birlik Turlar

Karagöl Turu – ( Kayadibi Rotasından )

Ege Üniversitesi Bisiklet Topluluğu, yeni üyeleriyle tanışmak ve kaynaşmak için her yıl yılın bu zamanlarında tanışma kampı düzenliyor. Her yıl yapılan bu eğlenceli ritüel bu sene geçen seneki gibi Karagöl’de geçtiğimiz hafta sonu yapıldı. (20-21.12.14)

Tanışma kampı olduğundan bu seferlik bisiklet yerine dört teker ile yani araçlarla kampa gidildi. Ancak ben ve benim gibi bir kaç arkadaş eşyalarını otobüs ile kampa gönderdi ve bisiklet ile kampa gittik.

Ben önceki akşam Alsancak’tan geç eve gelince sabah haliyle geç kalktım ve bisiklet ile çıkan grup ile haberleşemedim. Geçen yılki gibi yalnız olarak koyuldum Karagöl yoluna.

Fakat geçen yılki rotammın yerine bu sene Kayadibi’nden gitmeyi tercih ettim ki bu rota da diğeri gibi ilk olacaktı. Yani daha önce bu rotadan diğeri gibi hiç geçmemiş ve yalnız olacaktım.

Sabah kalınca MapMyride’dan rotayı çizdim ve yol ayrımlarını ufak bir kağıt parçasına yazdım. Böylece cep telefonum çekmese bile kağıttaki notlarım ve km sayacım sayesinde Karagöl’e varabilecektim.

Yanıma su, 80 gr  *2 tahin helvası, gofret, su, kulaklığım ve termosuma koyduğum kahvemi alıp koyuldum yola.

2014-12-20 10.48.39
Kayadibi Köyüne, Özkanlardan 63 dk, da ortama 9.7 km/sa hızında vardım, kısa bir molanın ardan devam ettim.

Kayadibi köyünü geçtikten sonra gelenleri arazi yolu karşılıyor :)

2014-12-20 12.38.13

Ve kısa bir kahve molası :) Kadroya mavi poşetle sardığım şey  kahve termosum :)

2014-12-20 11.32.09

Manzara ve rakıma karşı içi ısıtan bir kahve molası işte :)

2014-12-20 12.37.23

Hiç bitmeyen yükselen yollar devamlı sizi bekliyor olacak :)

2014-12-20 12.37.41

Benim takip ettğim rotada bisiklet lastik izleri vardı, belli ki benden önce çıkan arkadaşlarımda aynı rotadayız. Ancak 19. km gelmeden önceki bir yol ayrımda lastik izleri düz devam ederken benim notlarım sağdan gitmemi söylüyordu. Nitekim ben kendi notumu dinledim ve Karagöl’e vardım :)

by Erhan Yılmaz

Eğlenceli bir günün sonunda harika bir mangal bizleri bekledi :) EBİT Mangal Team görev başındaydı. Tavuk mangaldan sonra, patates, biber közleri, mantarlar, kestaneler, patlamış mısırlar neler neler neler çıktı ortaya :D

Gece boyunca yanan ateşimiz:

2014-12-21 01.09.35
Ertesi gün sabah kahvaltısından sonra ben bisiklet fazla oyalanmama gerekiyordu zira hava durumu yağmurlu gün tahmin ediyordu. Ozan ile beraber geldiğim rotadan yola koyulduk ve 1 saat kadar sonra Bornova’ya indik.

Bu yıl ki rota:

Sayaç Bilgileri:
Gidiş: Mesafe 23,59 km, Ort Hız 9 km/sa, Max hız 35 km/sa
Dönüş: Mesafe aynı, Ort Hız 18,7 km/sa, Max hız 59,4 km/sa

Max Rakım: 982 metre
Toplam Tırmanış: 1077 metre

Notlar:

*Gidiş için mesafeyi kısalttığından dolayı elveişli buluyorum ancak, dönüş için oldukça eğimli bir yola dönüşüyor. Bu yüzden dönüş için aşağıdaki rotayı tavsiye ediyorum ki bir sonraki sefere ben böyle yapacağım.*Dönüş için tavsiye rota:  http://www.mapmyride.com/routes/view/599151116
*Geçen seneki rotama göre hattım Avea olmasına rağmen epey yerde telefonum çekti ve konum bilgilerini kullanabildim. Ancak Karagöl’de ve başka bir çok noktada çekmedi. Bu yüzden kesinlikle yola çıkmadan rotanızı not edin veya telefonuzda foto veya başka şekillerde çevrimdışı bulunsun.*Yola çıkmadan geçen seneki yazımı da okumanızı tevsiye ederim.