guzelcamlibikefest Kamplı Turlar

4.Güzelçamlı Bisiklet Festivali

Artık geleneksel hale gelen ve bu yıl 29-30 Eylül’de 4.sü düzenlenen Güzelçamlı Bisiklet Festivali’ne biz de katıldık ve çok büyük keyif aldık.

Güzelçamlı (Kuşadası) bisiklet festivali ile birlikte başta İzmir olmak üzere Türkiye’nin birçok şehrinden Güzelçamlı’ya gelerek festivale katılan yüzlerce bisikletliyi bir arada görmek gerçekten çok güzeldi.

Maceramızı kısaca özetleyeceğim;

Ben ve Ali Kemal, EBİT ile beraber  28 Eylül Cuma günü 08:50 de Ege Üniversitesi’nden hareket ettik ve buradaki güzergahı takip ederek akşam 9 gibi güzel çamlıya vardık. Hem mesafe biraz kısalsın hem yeşilliklerin arasından gidelim diye Kaynaklar’dan gittik. Fakat güzergahımızdaki iniş ve çıkışlar bizi biraz yordu. İleride Bu rotayı seçecek olursanız o iniş ve çıkışlara tekrar bir göz atmanızı tavsiye ederim.

Gelir gelmez çadırlarımızı kurduk, yemeklerimizi yedik ve ertesi gün için dinlendik.

Ertesi gün, yani festivalin 1.günü açılış konuşmalarının hemen öncesinde yanımıza Güzelçamlı Belediye Başkanı Özkal YÜKSEL geldi ve onunla festival hakkında kısa bir sohbetimiz oldu. Böylesine güzel bir etkinliği düzenledikleri için kendilerine teşekkür ettik.

Açılış konuşmaların ardından protokol ile beraber şehir turu ve milli park tutu yaptık. Milli parkı şiddet ile tavsiye ediyorum, çok güzel bir yer :)

Milli parktaki koylara uğramanızı da şiddetle tavsiye ediyorum;

Sahilde sizi bekleyen davetsiz misafirler olabilir tabi :)  – Korkmayın zararsızlar :)

Koyda yüzdükten sonra belediyenin ikramı olan sandviçlerimizi yedik sonra yine yüzdük. Ardından kısa da olsa kendimizi araziye soktuk ;

Ardından milli park dönüşünde Zeus mağarasına uğramadan olmaz dedik :)

Sonunda akşam ettikten sonra yemeklerimizi yerken Bisikletliler Derneği Başkanı Murat SUYABATMAZ ile karşılaştık ve sohbetinden çok keyif aldık.

Ardından festivale katılan gruplara plaket verildi.

Ertesi gün serbest bir gündü ama bizim yolumuz uzun olduğundan pazar günü sabahı 09:35 ta hareket ettik ve buradaki güzergahı takip ederek 7-8 arası Bornova’ya geldik. Gayet keyifli ve eğlenceli bir turdu, seneye görüşmek üzere 7’den 70’e herkesi bu festivale davet ediyorum.